Σελίδες

chat

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

mytog.net




URL: http://www.mytog.net

To MyTog.Net είναι ένα κλειστό,ελληνικό tracker site,συνέχεια του ιστορικού teamofgreekz.com και του "αδερφικού" του greektracker,τα οποία και έκλεισαν αρκετά απότομα αφήνοντας ένα τεράστιο κενό πίσω τους..

 Φυσικά και το θετικό του ότι είναι ελληνικό το καταλαβαίνετε χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση.
Το ότι είναι κλειστό σημαίνει ότι για να γίνετε μέλη του χρειάζεστε πρόσκληση,την οποία μπορεί να σας τη δώσει μόνο κάποιο μέλος του MyTog.Net.Βέβαια το μέλος που θα επιλέξει να σας προσκαλέσει έχει και κάποια "ευθύνη" για εσάς,κάτι που σημαίνει πως εάν εσείς φανείτε ασυνεπείς στους κανόνες του site ,το μέλος που σας προσκάλεσε ίσως να βρεθεί σε δύσκολη θέση.
Τέλος υπάρχει Forum ώστε να μπορούν τα μέλη να επικοινωνούν πιο άμεσα μεταξύ τους και φυσικά για να λύνονται οι όποιες απορίες προκύψουν αλλά και η δυνατότητα να γίνει κάποιος V.I.P. member,μέσω μίας δωρεάς,με αποτέλεσμα να έχει διάφορα προνόμια.
  Εγγραφή μόνο με πρόσκληση
         
Αντιδράσεις:




146 σχόλια:

  1. Ανώνυμος30/3/13, 8:26 μ.μ.

    v.i.p. gia panta. vipotraker katantise.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/11/13, 2:04 μ.μ.

      καλησπερα ημουν πρωην μελος του greek-tracker με ονομα greenjohn η greenjohn13 θα παρακαλουσα για μια προσκληση σε οποιον εχει την καλοσυνη το email μου ειναι johnakos70@hotmail.com ευχαριστω πολυ. Εχω 30μβσ γραμη οτε και παντα βοηθαω στα seed και στα νεκρα τορρεντς

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος5/4/13, 8:41 μ.μ.

    eimai melos toy my tog.net pos mporo na sindetho.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/4/13, 10:18 π.μ.

    ti egine me to my tog.net mipos eklise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/4/13, 10:12 μ.μ.

    paidia mia apantisi me to my tog???ti egine ?giati den sundeete?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος6/4/13, 11:16 μ.μ.

    provlima exei...ayrio tha einai ok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/4/13, 1:09 π.μ.

    Είμαι από τα παλιά μέλη του teamofgreekz και μάλιστα με υψηλό rate,πως μπορώ να γίνω μέλος στο mytog.net ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος21/4/13, 3:29 μ.μ.

    paidia pliz na grafto sto my tog an mporeite na mou dosetai mia prosklisei... sas euxaristo ek ton proteron ( vasilis_mutikaspre@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/4/13, 3:43 μ.μ.

    παιδια και εγω προσπαθω να κανω συνδεση αλλα δεν μπορω. Πρεπει να εχει καποιο προβλημα ο tracker.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος25/4/13, 6:50 μ.μ.

    Παρακαλώ πως είναι δυνατόν να έχω μια πρόσκληση για www.MyTog.Net?
    Σε περίπτωση που υπάρχει αυτή η δυνατότητα γράφω το email μου. (rider48@msn.com)
    Ευχαριστώ βαθύτατα.
    Rider

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος27/4/13, 8:24 μ.μ.

    μηπως μπορειτε να μου στείτε μια προσκληση mytog.net aspaagyro@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος10/5/13, 1:49 μ.μ.

    Καλησπερα και Χριστος Ανεστη. Εγω θα πρωτοτυπησω. Θα ηθελα εαν ηταν δυνατον καποιος φιλος/η να μου εστελνε μια περισσευουμενη προσκληση για mytog !!! Ευχαριστω τα μάλα εκ των προτερων και αν δε γινεται, δε θα πεθανουμε κιολας, ισως σε μια αλλη ζωη!! Μπρρρ, πολυ μακαβριο το εκανα!! (email: pastrafegas@yahoo.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παιδιά καλησπέρα! Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει ένα invite για το MyTog? Ψάχνω απεγνωσμένα :/
    Το mail µου είναι aiglouli@gmail.com
    Ευχαριστώ εκ των προταίρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ρε αφενταδες τι εγινε και δεν μπορω να μπω? ασε που για τον κωδικο δεν μου στελνει ουτε mail για τον καινουριο!!! τι παιζει???
    mail frapes_me_3ios@hotmail.com εχει αρκετα χρονια που ειμαι μελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος21/5/13, 10:38 μ.μ.

    μπορει καποιοσ να μου στειλει προσκληση ωστε να γινω μελος του mytog? το email μου ειναι tzinos2008@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος31/5/13, 11:16 π.μ.

    Καλησπερα σας παιδια,
    Ειδη διακρινω οτι υπαρχουν αρκετες εκκλησεισ για προσκληση αλλα θα κανω την προσπαθεια μου. Μηπως καποιοσ θα μπορουσε να μου στειλει μια προσκληση?
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων
    t.dellaportas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα παιδιά εγώ δέν είμαι μέλος του Mytog.net αλλά δεν έχω και κάποιον να με κάνει invite μήπως υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου πει αν υπάρχει τρόπος να βρώ invie????
    Έχω 35Mbps internet...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. george191921@hotmail.com14/6/13, 12:42 π.μ.

    Ειμουν και εγ μελος ζημια στο λαπτοπ αρκετο καιρο τωρα δεν μπωρο να μπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα μπορουσα να έχω και εγώ μια πρόσκληση; Ευχαριστώ! christospoullides@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος18/6/13, 9:47 π.μ.

    παρακαλώ θα μπορούσα να έχω πρόσκληση για mytog.net effie74@otenet.gr ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος22/6/13, 4:12 μ.μ.

    Οποιος μπορει,παρακαλω να στειλει μια προσκληση..........απαντηστε μου αν ειναι να σας πω το email ......ευχαριστω...!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος22/6/13, 11:00 μ.μ.

    Οποιος μπορει,παρακαλω να στειλει μια προσκληση στο mail:molon1971@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος26/6/13, 12:56 π.μ.

    Οποιος μπορει,ας μου στειλει παρακαλω μια προσκληση στο kkoptsal1976@yahoo.gr και θα υπόσχομαι να τηρήσω πιστά τους κανόνες κάτι το οποίο έχω ξανακάνει σε άλλο site το οποίο δεν λειτουργεί πλέον.Ευχαριστω πολύ προκαταβολικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος26/6/13, 2:25 π.μ.

    kalispera sas parakalw polu tha ithela poly mia prosklisi kai egw to mail m pontios22@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος29/6/13, 9:02 μ.μ.

    Μετα απο gamato,team of greez,greekddl,tsibato.info ψαχνω για νεα στεγη.
    Οποιοs εχει την δυνατοτητα για μια προσκληση
    bagskoul@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν έχουν ίχνος φιλότιμου οι υπεύθυνοι αυτού του ιστότοπου, δεν θα ξανανεβάσουν ταινίες με δικούς μου υπότιτλους
    ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος6/7/13, 12:23 μ.μ.

    kalispera sas parakalw polu tha ithela poly mia prosklisi kai egw to mail mou einai gennie_dimou@hotmail.com
    sas eyxaristo poli ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος7/7/13, 12:03 π.μ.

    pedia kalispera imoun melos tou tsibato.info kai me ipsilo rating mexri pou to kleisane opos katalavenete eimai k ego opos k eseis cinefil kai mou kopikan ta podia otan kleisane tosa polla site mazi, an yparxei dynatotita gia mia prosklisi sto mytog 8a imoun eugnomon..euxaristo poly ek ton proteron opoion/a mporesei na kanei auti tin kali praksi.to mail mou (nick91g7@yahoo.gr) na ste kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Orfanos apo to tsibato anazita stegi...
    Eyxaristo poli.
    teamjoy@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος8/7/13, 7:58 μ.μ.

    Και εγώ βρε παιδιά! Ευχαριστώ εκ των προτέρων. spimar29@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος9/7/13, 3:35 π.μ.

    Στέλνω προσκλήσεις για mytog. Έχω 3 και τις πουλάω 10 euro την μια.Και εγώ πλήρωσα για να μπω. Πληρωμή με Paysafe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/8/13, 4:24 μ.μ.

      ενδιαφερομαι...ειναι καλο sait φιλε; εχει αρκετες ταινιες; kwn_ggg@hotmail.com

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/8/13, 10:14 π.μ.

      ενδιαφέρομαι έχεις ακόμα προσκλήσεις? aek21sakis@gmail.com

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος8/8/13, 2:46 μ.μ.

      Πονηρος εισαι και τις πουλας?Που ειναι ο υπευθυνος του site να σβησει την αναρτηση σου?

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος10/7/13, 1:02 π.μ.

    paidia kalispera!!mipos exei gia mena kapoios mia prosklisi gia to mytog?jimiero@hotmail.com eyxaristw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος10/7/13, 1:11 π.μ.

    kalispera paidia..se opoion dn kanei kopo ena invite 8a to ektimousa deontos... gregsav4@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος11/7/13, 9:38 μ.μ.

    θα ηθελα μια προσκληση molon1971@yahoo.gr και εγω θα του στειλω απο αλλο σαιτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος12/7/13, 3:34 μ.μ.

    επ.. πεδες μποριτε να μου στιλετε ενα invite σας ευχαριστο παρα πολι (alexraper1@hotmail.com) sry gia ta orthografika. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. mipos tha mporousate sas parakalw na mou stilete mia prosklisi pontios22@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος18/7/13, 3:05 μ.μ.

    θα ζητήσω και'γω μια πρόσκληση αν και είμαι καινούρια.Δεν εχω ασχοληθεί ξανά με κάτι τέτοιο μου το πρότειναν εχθές και προσπαθώ να κατανοήσω πως λειτουργεί. Ευχαριστώ. mail: hrisotvas@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος21/7/13, 11:18 π.μ.

    ΚαΛΗσΠερΑ Θα ηΘεΛΑ γΙΝω ΜΕλΟς ΣΤηην ΟμαΔΑ ΤοΥ MyTog.Net Το MAil ΜοΥ εΙνΑΙ TotoNI1988@hOTmAIl.COm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος22/7/13, 11:10 μ.μ.

    Mipos mporei kapoios na mou steilei prosklisi gia to mytog.net?? to email mou einai iridan_gr_2000@yahoo.com...eyxaristo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος24/7/13, 12:11 π.μ.

    ειμαι μελος και δεν μπορω να μπω...γιατι ? παρακαλώ μια προσκληση gekatop@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος24/7/13, 3:46 π.μ.

    opoios mporei paidia as mou steilei ena invite sto anthi.sweet@yahoo.com!!!euxaristw polu!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος24/7/13, 12:41 μ.μ.

    mipos exei kai gia mena kapoios mia prosklisi gia to mytog?angi3001@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος29/7/13, 2:01 μ.μ.

    Μια προσκλησουλα ρε παιδια υπαρχει για το mytog??? Ευχαριστω εκ των προτερων!! mourkogiannis@hol.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος1/8/13, 4:27 μ.μ.

    Τωρα,θα πω και εγω το ιδιο..ειμαι χρονια σε πολλα tracker με αριστο ratio,αλλα εκλεισαν..καποιος/α με προσκληση για το mytog??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος2/8/13, 4:25 μ.μ.

    καλησπερα υπαρχει η πιθανοτητα προσκλησης?sinaksari@hotmail.com,ευχαριστω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος2/8/13, 5:07 μ.μ.

    paidia mia prosklhsh an ginete..spenone@in.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος4/8/13, 10:21 μ.μ.

    καλησπερα!!ενας φιλος μου ειπε οτι αν ζητησω πολυ ευγενικα μια προσκληση για το mytog ολο και καποιο μελος θα "συγκινηθει".... γι αυτο....please please please!!!! elisabeth32@hotmail.gr
    thanks anyway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Opws olou edw mesa psaxnw kai egw kapia prosklisi...
    an einai eukolo xristos4ever@live.com
    euxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος6/8/13, 11:13 μ.μ.

    καλησπέρα μηπως υπάρχει κάποια προσκληση για το mytog . Ημουν παλιό μέλλος του greektracker με username boelice αλλα αφοτου εκλεισε σταματησα να ασχολουμε .αν ειναι ευκολο τωρα για μια προσληση . οπως και να χει ευχαριστω .boelice@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος14/8/13, 6:38 μ.μ.

    To Mytog.net που ζητάτε πολλοι,εχει γινει πλεον greek-team.cc και είναι πολυ ιδιοτροπος τρακερ .Σας διαγραφουν με το παραμικρο και χωρις εξηγήσεις,λειτουργεί με περιεργη νοοτροπια κλειστής παρέας,γι αυο ζητά και προσκληση αλλά είναι και σχεδον αδύνατο να πιασεις στατιστικά για να μην σε διαγραψουν κάποια στιγμή με συνήθη χρήση υπολογιστη και χάλια γραμμες Ιντερνετ όπως συμβαινει.

    Επίσης το περιεχομενο του δεν είναι καλό όπως νομίζετε, ως παλαιοτερα σαν mytog.net.Mην παρακαλάτε ή πεσετε θυματα επιτηδήων για προσκλησεις και δείτε δεν αξίζει τον κόπο μετα.Ψαχτε να βρείτε ότι υπάρχουν τρακερ με παρόμοιο περιεχόμενο και πολλά από τα ίδια μέλη αν προσεξετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος18/8/13, 1:12 μ.μ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ.....DIMBER2081@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος19/8/13, 7:33 π.μ.

    Καλημερα και εγω ειμαι παλιο μελος απο την εποχη του greek tracker με καλο ratio λογο βλαβης του υολογιστη ειχα κανει park τον λογαριασμο μου και τωρα δεν μπορω να συνδεθω παρακαλω θα ηθελα και εγω ενα invite ευχαριστω . greek7tk@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος20/8/13, 10:20 μ.μ.

    παιδια καλησπερα αν μπορει καποιος να μου στειλει μια προσκληση στο dark-soul-95@hotmail.com θα το εκτιμουσα πολυ.Φιλικα Στεφανος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος22/8/13, 12:55 π.μ.

    Θα σας παρακαλούσα για μία πρόσκληση στο nulix@msn.com.
    Ευχαριστώ εκ των προ΄τερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος22/8/13, 4:57 μ.μ.

    παρακαλω πολυ θα ηθελα μια προσκληση μην με ξεχνατε ευχαριστω martzi10@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος25/8/13, 9:07 π.μ.

    Επειδή εκλεσαν πολλοι τρακερ ,μην πεφτετε στην παγιδα της διαφημισης που γινεται στο Ιντερνετ σαν μυστήριο τι ειναι .Είναι ο χειροτερος τρακερ σε συμπεριφορα.Το υλικο του το βρισκεις και αλλου αν ψαξεις.
    Μην παρακαλάτε κάθε επιτήδιο για προσκληση,μπείτε και τελικα απογοητευτέιται.Πηγαίνεται και στηρίχτε άλλους τρακερ να επιβιώσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος28/8/13, 12:25 π.μ.

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ.ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ MYTOG.NET.(THEATHEOH@YAHOO.GR). ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος29/8/13, 2:34 μ.μ.

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ kingthrylos07@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος29/8/13, 4:26 μ.μ.

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ.ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ MYTOG.NET thrilos.olympiakara@gmail.com ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος29/8/13, 10:05 μ.μ.

    Μην ζητατε προσκλήσεις ,γιατι δεν σας δίνουν αν δεν είστε σίγουροι τι ατομα είστε.Αν σας διαγραψουν για οποιοδήποτε λόγο, όπως ευκολα κανουν με το παραμικρό,ποινή εχει και αυτός που σας έδωσε την προσκληση.Οπότε κανεις δεν ρισκαρει να σας δώσει προσκληση.

    Οπως γραφτηκε και πιο πανω ο τρακερ ειναι ιδιοτροπος σε συμπεριφορα και όσοι ήταν παλια στο mytoc.net και ξαφνικά είδαν να κλείνει και να ανοιγει σαν greek-team.cc και να τους έχουν πεταξει έξω χωρίς ειδοποιηση ,ακομα και τα καλα μελη με βαση τους κανονισμούς τους ,ξέρουν καλύτερα να μην ξαναζητανε προσκλήσεις.

    Επίσης όπως αναφερθηκε και πιο πανω το υλικό του το βρίσκεις και αλλου ,δεν είναι πλέον όπως παλια.Στηρίχτε καλυτερα άλλους τρακερ να επιβιώσουν που δεν ζητάνε επιτήδιοι μεχρι αμοιβή μεσω τρίτων για διευκόλυνση προσκλησης, και ενα σωρό παρατραγουδα συντηρόντας ενα μύθο σαν τρακερ που δεν υπάρχει στην πραξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος30/8/13, 5:51 μ.μ.

    Έχεις να προτείνεις και κανέναν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος31/8/13, 4:01 π.μ.

    Συμφωνω με τους φίλους παραπάνω για το πως φέρετε ο greek-team.cc .Ακόμα και να σας δώσει πρόσκληση κάποιος μπορεί να βρεί και τον μπελα του στο τέλος,οποτε το αποφεύγουν.Οσοι είμασταν παλια καλα μελη στο mytoc και ξαφνικά μας διαγραψαν χωρίς ειδοποιηση ,απλα δεν ξαναπατάμε,ουτε θελουμε προσκληση,όταν μαθαίνουμε συνεχίζονται αυτά που γίνονταν τότε με το ετσι θελω κάποιων.

    Σαφώς όμως πρεπει να τηρούνται καποιοι κανόνες από τα μελη ,ειδικα στο seed ,αλλά όχι και να ασχολουμαστε συνεχεια με τον τρακερ για να μην μας διαγραψουν.Αλλη δουλεια δεν είχαμε.

    Απλά η διαφήμιση του σαν κλειστος τρακερ υποτίθεται και καλός ,η δήθεν ζήτιση με νόμιμους και μη τρόπους για μια προσκληση ,τo κανουν να συντηρείται ενας μύθος για τον τρακερ,ειδικά τώρα που πολλοι έκλεισαν λόγω επειδή τους κυνηγα η ΑΕΠΙ με δικαστήρια για πνευματικά δικαιώματα.

    Πολυ καλοί τρακερ με παρόμοιο υλικό με το greek-team.cc ,για να μην πω και από τα ίδια μελη με άλλa ονοματα,που ανεβαζουν και πρώτα εκει υλικο ή αντίστροφα ,είναι 3 εδω μέσα, υπάρχουν σαν καταχώριση αριστερα-δεξια και για σχόλια,για να μην κανουμε διαφήμιση .Αυτό γιατί όλοι έχουν τα θετικά τους και αρνητικά τους ,αλλά είναι πιο χαλαροι σε νορμαλ συμπεριφορα.Αλλωτε έχουν ανοικτές εγγραφές ,άλλωτε με προσκληση.

    Υπάρχει και άλλος ενας ο GR torrent με λιγότερο τώρα αλλά καλό υλικο ,καθως είχε προβλήματα, δεν υπάρχει εδώ μεσα σαν αναφορά από ότι βλεπω γι΄υτό τον αναφέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. an mporeite steilte mou kai emena mia prosklisi etsi wste na mporesw na ginw melos to e-mail mou einai kiosenterli@hotmail.com sas euxaristw poly!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. tha ithela mia prosklisi gia to greek-team.cc to mail mou einai pontios22@hotmail.gr ...eyxaristw :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος5/9/13, 12:43 π.μ.

    paidia an ginete kai se emena prosklisi parakalw...dotpass@hotmail.com...ama thelete kanw kai vip me paysafe gia antalagi me prosklisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος7/9/13, 6:13 π.μ.

    Τοσο πλουσιος εισαι που Θα πληρωσεις επιτήδιους για μια προσκληση στον χειρότερο τρακερ που μπορει να σε διαγραψουν χωρίς εξηγήσεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος10/9/13, 2:43 π.μ.

    Θα μπορούσα να έχω και εγώ μια πρόσκληση στο debugger.gdb@gmail.com για το mytog.net παρακαλώ;

    Ευχαριστώ προκαταβολικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος12/9/13, 10:43 μ.μ.

    καλησπερα σε ολα τα παιδια ,αν καποιος διαβασει το μηνυμα, ημουν μεχρι πριν 2 μηνες δυνατο μελος και με πολυ δυνατο ρατιο, αλλα ειχα να μπω αρκετο καιρο και διαγραφτηκα. μηπως θα μπορουσε καποιος μια προσκληση στο greek-team ?? το mail μου ειναι manosseat@msn.com
    ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλησπερα παιδια ψαχνω μια προσκληση για το mytog αν καποιος θα μπορουσε να μου στειλει μια θα του ημουμ ευγνωμων πολυ το mail μου stayropandrew1234@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κι εγώ για πρόσκληση παιδιάαα!
    stella_jm3@hotmail.com
    Ήμουν μέλος λίγο καιρό νωρίτερα, ωστόσο για κάποιο λόγο με διαγράψανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. εχω λογαριασμο στο mytog αλλα ειχα προβλημα με το παλιο pc (καρτα γραφικων)και εκανα καιρο να παρω καινουργιο και δεν μπορω να συδεθω...πρεπει να κανω αλλον λογαριασμο ???
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος19/9/13, 5:37 μ.μ.

    Είχα κι εγώ λογαριασμό στο mytog/greek-team, αλλά έχω να μπω αρκετό καιρό και μάλλον διαγράφτηκα.
    Θα ήμουν ευγνώμων αν μπορούσε κάποιο μέλος να μου στείλει μια πρόσκληση στο alfa3d@yahoo.com
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος19/9/13, 10:25 μ.μ.

    Σε διεγραψαν και σενα χωρις εξηγήσεις και θελεις να ξαναγίνεις μέλος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΟΥΛΑ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΙΡΩΝ
    kgeorgia13@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος22/9/13, 12:40 π.μ.

    Παλαιο μελος με υψηλο ration toυ teamofgreekz και του greek tracker
    αλλα δεν μπορουσα να συνδεθω με τους παλαιους κωδικους
    Αν δινεται καμια προσκληση θα στειλω e-mail
    Eυχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος23/9/13, 3:43 π.μ.

    Σε διεγραψαν και σενα χωρις εξηγήσεις για να αναγκαστείς να πληρώσεις επιτήδιους για προσκληση.Πρόσκληση να σου στείλει κανεις αν έχει, δεν γίνεται γιατί θα τον βάλουν στην μαυρη λίστα αν σε διαγράψουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος25/9/13, 7:49 μ.μ.

    Συγγωμη αλλα μηπως καποιος θα μπορουσε να με ενημερωσει γιατι το account μου με mail: c.spanakis@acg.edu και ονομα alex38 ειναι disable???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Κ εγω παλαιο μελος ειμαι απο greek-tracker αλλα τωρα δν μπορω να βρω προσκληση... Ψαχνω εδω κ αρκετο καιρο...Αν μπορει καποιος να μ στειλει , στο rate upload ειμαι δυνατος. konstadis@hotmail.com
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος8/10/13, 12:39 μ.μ.

    Ημουν και εγώ μελος στο teemofgreekz όπως και στο greektracker με username kostantit.Το ratio μου ήταν πολύ καλό,διαμοιραζόμουν συνεχώς όλα τα αρχεία.Τώρα στο mytog/greek-team με έκπληξη βλέπω ότι τα στοιχεία μου(username,email,password) απλώς δεν υπάρχουν,ίσως διαγράφηκαν κατα λάθος.Αν γίνεται ας με βοηθήσει κάποιος να κάνω login.Το email μου είναι kostantit@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος8/10/13, 4:13 μ.μ.

    Φίλοι καλησπερα. Είμαι νέος στο χώρο. Ας βοηθήσει κάποιος για login. email aquasv@otenet.gr.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος10/10/13, 2:02 μ.μ.

    ρε παιδιά απο προχτές δεν με αφήνει να μπω με τους κωδικους μου.είμαι πολύ ενεργό μέλος με upload πάνω απο 1000gb.μπορεί κάποιος να μου πεί τι παίζει?έμπαινα σαν sensei1980

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος10/10/13, 4:33 μ.μ.

    paidia sos .... pos tha gino melos sto mytog?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος10/10/13, 6:16 μ.μ.

    ΕΙΧΕ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ? ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΕΓΩ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. μια προσκληση παρακαλω alexis.giannidis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος15/10/13, 11:41 π.μ.

    ρε παιδια που ειναι η ενοτητα για το tsibato.info? ηθελα να ζητησω μια προσκληση και μου ειπαν εδω μεσα να ψαξω. αν ξερει κανεις τιποτα ας μας πει κι εμας. εχω ακουσει πολυ καλα λογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος19/10/13, 11:34 π.μ.

    ginete na bw ama plirosw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. παιδια καλησπερα please αν μπορει καποιος ας μου κανει μια προσκληση. λογω προβληματων ειχα καιρο να μπω στο site και με διεγραψαν... ευχαριστω προκαταβολικα !!!! efaki11284@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος23/10/13, 6:38 π.μ.

    paidia meno pleon sto eksoteriko. kai oles I tainies edo den exoun ipotitlous. mipos mpori kapios na me voeithisei na gino melos. plz. skyllas77@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος23/10/13, 4:19 μ.μ.

    γεια σας παιδια ημουν μελος εδω και αρκετα χρονια,,,,μετα απο μια δημηνη βλαβη που ειχα στον υπολογηστη δεν ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΠΛΕΟΝ......TI ΓΙΝΕΤΑΙ ξερει κανεις τιποτα????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος23/10/13, 4:23 μ.μ.

    παιδια μετα απο χρονια και λογο τριμηνης βλαβης του υπολογιστη(οικονομικη στενοτητα)πιθανων να διαγραφηκα....ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,,,ευχαριστω εκ το προτερον!!!πετρος ...akribos1@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. παιδια καλησπερα σας σας παρακαλω μια προσκληση please! junkie69junkie69@gmail.com ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος25/10/13, 1:06 π.μ.

    καλησπερα!!!
    μια προσκληση και εγω παρακαλω πολυ
    Ttsalapatani@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος2/11/13, 11:01 π.μ.

    kalimera kai apo mena!!! 8a mporouse kapoios na mou steilei mia prosklisi sas parakalw polu??? to mail mou einai eleni.dialuna@gmail.com sas euxaristw polu :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος9/11/13, 3:08 μ.μ.

    δεν μπορώ να μπω στο mytog έχει πρόβλημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. tha borouse kapoios na mou steilei mia prosklisi? dustuxos diagrafike to account mou. pha2156@upnet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος13/11/13, 4:15 μ.μ.

    Περεμενετε να σας δώσει κανεις προσκληση για να τον έχουν στην μπουκα για διαγραφη μόλις ευκολα διαγραψουν εσας χωρις προειδοποίηση ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. γιασας... παιδια δεν θα πω πολα λογια μια προσκλισι θελω.. s.tsotakis@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. καλησπερα!!!μια προσκληση και εγω παρακαλω πολυ marioskws94@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. kalhspera paidia.ki egw to idio provlima.mou ekleisan on logariasmo kai den kserw giati kai den kserw kai pou na apeythinthw.an borei kapoios kai exei thn kalh diathesh ena invite sto garfield2707@yahoo.gr.eyxaristw polu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος1/12/13, 6:25 π.μ.

    Kαι μενα μου εκλεισαν το λογ/σμο χωρίς λογο .Το κανουν μαλλον επιτηδες αφου βλέπουν δεν πληρώνει κανεις για VIP μελος. Μακραν ο χειρότερος τρακερ γιατί το υλικο του πλεον κυκλοφορει και αλλου πολλες φορες και από τα ίδια μελη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος14/12/13, 10:24 π.μ.

    Για σας... παιδιά δεν θα πω πολλά λόγια μια πρόσκληση παρακαλώ πολύ. Δεν ήμουν στο teamofgreekz.com.. ευχαριστώ.. .. all.icybox@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος14/12/13, 7:55 μ.μ.

    dynatos tracker o mytog alla me antikoinwnikous diaxeiristes...prepei na tous xaideveis ta aytakia kathe ligo kai ligaki kai na tous ta skas, alliws se soutaroun...etsi thn epatha kai gw :) an thelete swsth antimetwpish diagrafeite apo tous anegefalous kai grafteite sto greekleech.org
    yparxei vevaia ena provlhma....mallon tous phgan fylakh giati de mporoume na mpoume edw kai 3 meres :( opote, kalh tyxh me tous diktatores tou mytog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος24/12/13, 5:55 μ.μ.

    paidia kserei kaneis pos mporei kapoios na parei invite gia to mytog?exo allaksei arketous tracker pou dustuxos ekleinan kata kairous kai panta asxoliomoun me to seeding!opoios mporei na dosei ena invite tha hmoun eugnomon, to e-mail mou einai derm_agapios@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος24/12/13, 7:13 μ.μ.

    παιδια καμια προσκληση πεζη kamarakia@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ανώνυμος26/12/13, 2:26 μ.μ.

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ . ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ m.mel81@hotmail.con. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος29/12/13, 8:57 μ.μ.

    αν μπορειτε να μου στειλετε κι εμενα μια προσκληση ευχαριστω πολυ... theodosis50@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος30/12/13, 11:03 π.μ.

    αν μπορει ας μου στειλει καποιος μια προσκληση στο stratosktls@gmail.com καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος5/1/14, 9:23 μ.μ.

    Kαλή χρονια .Μην ψαχνεστε για προσκλήσεις γιατι απλά δεν δίνει κανεις με το φόβο μην σας διαγραψουν και διαγράψουν και αυτόν που έδωσε στο τέλος .Μακραν ο χειρότερος τρακερ σε συμπεριφορα και επίσης το περιεχομενο του το βρίσκει κανείς και αλλου και από τα ίδια μελη (είτε με άλλο όνομα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ teomav@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος8/2/14, 11:23 π.μ.

    Καλημερα και εγω ειμαι παλιο μελος απο την εποχη του greek tracker με καλο ratio λογο βλαβης του υολογιστη παρακαλω θα ηθελα και εγω ενα invite ευχαριστω . tsiv_01@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος14/2/14, 9:36 μ.μ.

    kalhspera tha mporousa na exw ena invite hmoun palia sto greek tracker nomizw me to mail hafiland@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος19/2/14, 12:49 μ.μ.

    Παρακαλώ πως είναι δυνατόν να έχω μια πρόσκληση για www.MyTog.Net?
    Σε περίπτωση που υπάρχει αυτή η δυνατότητα γράφω το email μου. (takis.ragias@yahoo.gr)
    Ευχαριστώ βαθύτατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος21/2/14, 12:15 μ.μ.

    Καλημερα σε ολους σας το μαιλ μου ειναι aggeloszagori@yahoo.gr και ειληκρινα δεν θα ηθελα καμια προσκληση για τον greek team cc διοτι απλα θα ηθελα κατα περιοδους να ανοιγουν οι εγγραφες..Οποτε δεν χρειαζεται να παρακαλατε κανενα...Ταμαμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΜΕ USERNAME kostasdj999 και ratio ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 5 960GB(UPLOADED) TON ΔΙΑΓΡΑΨΑΝΕ ΧΘΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ....ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ?-->greekteam.cc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Παδιά μία προσκληση και για μένα....gv97101@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος3/3/14, 12:01 π.μ.

    ημουν παλιο μελος και μελος στο mytog.net εχω πολυ καιρο να μπω βεβαια και δενμπορω να μπω μου παιρνει λαθος κωδικο username ακομα και το mail μου! μηπως αν εχεις ναμπεις καιρο διαγραφεσαι??? σας παρακαλω οποιος εχει ασ μου στειλει προσκληση!!!!!! το mail μου ειναι: pupsy87@hotmail.com. ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος3/3/14, 11:13 μ.μ.

    poia prosklisi afou ola ta karagiozakia theloun na vgaloun leuta enw tous exoun valei tzampa mesa poulane proskliseis .. ai siga ton tracker exw mpei apo filo pou einai kai einai gtp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος16/3/14, 10:18 π.μ.

    έχω 4 προσκλήσεις για το mytog. επειδή είμαι άνεργος και επειδή υπάρχει ζήτηση, χωρίς πολλά λόγια και μόνο όποιος ενδιαφέρετε, να μου στείλει e-mail στο ( karanikolasandreas@yahoo.gr )
    ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ 25€ ΜΕ PAYSAFECARD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος17/3/14, 3:49 μ.μ.

    geia sas paidia! dn mporw na synde8w sto mytog! mou leei your account has been disable! kserete kati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος21/3/14, 2:45 π.μ.

    Aκομα ασχολειστε με τον ελεεινό αυτό τρακερ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος21/3/14, 6:13 μ.μ.

    παιδια εκλεισε το my tog.net?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος23/4/14, 12:57 π.μ.

    ΡΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΠΑΙΖΑΝ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ.ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΣΚΥΛΟΓΑΜΗΘΟΥΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος13/5/14, 10:59 μ.μ.

    Παιδια εαν γινετε να στιλει ενας προσκληση θα του ειμαι υποχρεως!Το e-mail μου ειναι nemesis433@hotmail.com.Εαν δωσει ανταποδιδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος14/5/14, 12:00 π.μ.

    Καλησπερα, ημουν παλια μελος στο teamofgreekz με το ονομα alicegia. Ειναι ευκολο να μου στειλετε μια προσκληση στο 2liontaraki@gmail.com?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος18/5/14, 6:57 μ.μ.

    brika kai ayton mallon kainoyrgios. www.btmaniac.org

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος24/5/14, 12:15 π.μ.

    ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΩΡΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ MY TOG. ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΛΟΙΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΠΑΙΝΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ? ΠΩΣ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΜΕΣΑ? ΟΝΟΜΑΖΩΜΑΙ petrospig AN ΜΠΩΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΔΩ petrospig1980@yahoo.gr ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος9/7/14, 9:27 μ.μ.

    parakalw an mpori kaapios na mou kani invite to email mou einai. an.sa35@hotmail.gr sas eyxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος11/8/14, 10:52 μ.μ.

    btmaniac.org neos tracker!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος27/8/14, 5:40 μ.μ.

    .Μην ψαχνεστε για προσκλήσεις γιατι απλά δεν δίνει κανεις με το φόβο μην σας διαγραψουν και διαγράψουν και αυτόν που έδωσε στο τέλος .Μακραν ο χειρότερος τρακερ σε συμπεριφορα και επίσης το περιεχομενο του το βρίσκει κανείς και αλλου και από τα ίδια μελη (είτε με άλλο όνομα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος1/3/15, 9:36 π.μ.

    O btmaniac.org einai to palio gamato.info

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος4/3/15, 12:46 π.μ.

    Ως επίσιμη "φωνή" του tracker btmaniac.org θα θέλαμε να ενημερώσουμε πως καμία σχέση δεν έχουμε με το gamato.info. Είμαστε νέος και ανεξάρτητος tracker! Ο χρήστης που "διαφημίζει" κακός τον tracker μας δεν έχει σχέση με τον btmaniac.org

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Καλησπέρα! Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει ένα invite για το MyTog?
    Το mail µου είναι fan.kaisar@gmail.com
    Ευχαριστώ εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ανώνυμος12/9/16, 8:28 μ.μ.

    αγαπητοι φιλοι ειχα μια προσκληση γεια το mytog αλλα το email μου που ηρθαν οι κωδικοι τους πεταξε εξω ωσ ανεπιθυμητη αλληλλογραφια μπορειται να μου στειλεται νεα προσκληση στο email mfgmfg6@gmail.com ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Θα ηθελα και εγω να γινω μελος παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Καλησπέρα. Θα μπορούσα να έχω μια πρόσκληση για το greek-team.cc; Σας ευχαριστώ πολύ(xristosdiamantis17@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. I want Mytog.net or greek-team.cc invite14/4/20, 6:37 μ.μ.

    Δοκιμάστε το greek-teams.blogspot.com ΤΟΡΑ!!! Δίνω invites!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος2/6/22, 8:27 μ.μ.

    https://hellashut.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή